sobota 15. září 2018

Moje radost

Moje kabelkové "hraní" mně dělá čím dál větší radost.

Letošní dovolenou se mnou prožila háčkovaná kabelka - byla se mnou úplně všude - na  pláži, ve městě, na výletě, na horách, po památkách... 

Myslím, že i  na pláži jí to moc slušelo 😉



Po návratu jsem jí dopřála lázeň v pračce a je opravdu pořád krásná.
 A tak chystám jednu malou změnu, protože mně  moc baví,
 když z "hromádky" materiálu vznikne  NĚCO

 💝💝💝.

Pokud by měl někdo zájem si ručně háčkovanou kabelkou zpestřit nejen podzimní dny, prosím, kontaktujte mně - ráda se s Váma domluvím... velikost, provedení, barva - vše je možné dle přání. Na větší kabelky můžete kouknout v dřívějším příspěvku...
Kabelky jsou z pevné pružné zahraniční příze, 
pratelné, v mnoha různých barvách a odstínech. 

Těším se na další krásky 💖💖💖

Šárka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...