úterý 18. září 2018

Jiná radost


Koupit si polštářek v obchodě umí každý 😉, ale ručně pletený - ten  mnohem více potěší, mně tedy určitě 💗💗💗 a navíc, každý kus je  originál.

Slyšela jsem, že pletení se říká "nová jóga" a u mně to tak funguje, 
jedná se o relaxaci, něco hmatatelného zůstává, to mně vždycky moc baví a povzbudí,  navíc si u toho ještě "vyčistím" hlavu. 





                                              Zkrátka je to moje pletení pro radost.

                                           Ať máte také hodně radostí, pěkný den 

                                                                    Šárka


1 komentář:

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...