sobota 2. června 2018

V uličce prostíráme v barvě léta

i když v domečku moc na barvy nejsem, docela mi stačí černá bílá šedá, trochu vínové nebo růžové, 
tak venku mám ráda "letní tyrkysovou barvu" pro mně spojenou s nejkrásnějším  ročním obdobím -  létem,  sluníčkem, dovolenou, mořem...

Pletené prostírání se mi už od zimy osvědčilo, mám z něj pořád velkou radost - i po používání a praní je pořád krásné, takže jsem se pustila  do dalšího pletení, tentokrát pro venkovní stolování.

A tak si letos u nás venku navozujeme, a to  kde se dá,  krásnou barvu moře -
- tyrkysovou, modrou, mentolovou...

I věneček z mušliček nasbíraných vloni na dovolené už se také dočkal vytažení po dlouhé době z krabice a opět zdobí náš stůl...










Děkuji Vám za nakouknutí do naší tyrkysové barvy léta a mějte se moc krásně

Šárka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...