neděle 3. června 2018

Vegan sladké srdce, když někoho honí mlsná...pečení bez živočišných surovin

i když moje sestřenice, když byla malá, říkala, že z máku se hloupne ( že Verunko 😊), ale tak snad to nebude tak hrozný, upekla  jsem po dvou dnech slibování  pro mlsné jazýčky u nás doma takovou rychlovku -  vegan makové srdce...ze zásob, co byly doma po ruce ... 

Je to opět  jedno pečení pro vegany, které Vám dokáže,
 že pochoutku je možno udělat i bez živočišných přísad...

Základ je stejný jako při pečení veganského narozeninového dortu pro dceru, který už  je tady na blogu je popsaný( rýžová a špaldová mouka, rýžové mléko, olej, soda, třtinový cukr, lněné semínko), jen jsem k tomu přidala  navíc mletý mák. 
Na krém stačí smíchat tuhou část kokosového mléka s jednou broskví v uvařeném hustém pudinku. 






Vzhledově sice  není úplně na jedničku, ale chuťově na jedničku je..., navíc
mák je  jednou z nejzdravějších potravin světa, je to zdroj bílkovin a vápníku. 
Mák prý celkově uklidňuje, pomáhá v období stresu a postará se o klidný spánek. 
Takže si říkám, že je to ideální  dezert pro pozdní nedělní odpoledne 😊 a nový pracovní týden tak může začít asi v úplném klidu ( no uvidíme zítra, jak to bude fungovat 😁).

Mějte pěkný večer Šárka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...