pondělí 28. ledna 2019

Že je to moc brzo?

Tentokrát jsem do této tašky nacpala trochu letní mořské tyrkysové barvy..., je to brzo?
Pro mně určitě ne, já se na léto těším 3/4 roku 😊.

Tahle taška je ale trochu jiná. Ne tím, že je na nákup nebo třeba i k vodě, 
ale proto, že ještě nemá majitele. Na svého majitele si počká v "placatého jarmarku". Kdo naši rodinu trochu více zná, tak ví 😊  a pro nezasvěcené - v jarmarku, který pomáhá zachráněným pejskům - placatkám - z množíren.




Mějte se moc pěkně

Šárka


2 komentáře:

  1. Šáry, krasne a barva hezka a svezi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Gábi, přesně - svěží .. skoro letní :-). Já léto a sluníčko potřebuji, "jedu na sluneční pohon " :-) :-). Měj krásný víkend Š.

      Vymazat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...