pondělí 3. září 2018

Po dovolené


Naše dovolené jsou plné cestování... 
letos jsme toho hodně projeli, viděli, prošli, zažili, vrátili jsme se spokojení (sice trochu také unavení, ale úplně jinak než z práce), a tak začíná takový ten běžný (doufám, že nejen pracovní) režim.
 Mám v plánu tolik věcí...,
 a tak jsem dnes pro začátek alespoň malinko "zalovila" v Kuchařce ze Svatojánu a upekla koláč - originál má název Rychlý koláč s ostružinami, recept najdete zde: 
https://kucharkazesvatojanu.blogspot.com/2015/08/rychly-kolac-s-ostruzinami.html

Já jej ale musím nazvat Rychlý koláč se švestkami 😊.







Přeji Vám pěkné zářijové dny
Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...