úterý 31. července 2018

Mami - schváleno

Naši mladí se nám vrátili z dovolené, a tak jsem připravila na přivítanou rychlý lehký ovocný koláč -  bez cukru, bez oleje a z oblíbených ovesných vloček. 

Koláč byl pochválen  s tím, že "mami, dej mi recept" 😊.


Tak tady je  slíbený recept pro případné další kuchařinky:

Těsto se skládá:
200 g ovesných vloček
150 g mouky  - použila jsem rýžovou
1/2 lžičky jedlé sody
1/2 lžičky prášku do pečiva
3 lžíce kakaa
špetka soli
200 ml jogurtu 
1  menší zralý banán
malinko  mléka ( opravdu jen trochu, podle konzistence těsta, aby se krásně dalo nalít do formy)

V mixéru zpracujeme těsto, které nalijeme do formy vyložené pečícím papírem. 

Na korpus dohladka navrstvíme bílou část, která se skládá:
z 1/2 tvarohu, 1 ricotty, 1 broskve, 2 lžic vanilkového pudinku a 2 žloutků, vše pořádně rozmixované. 
 Koláč pečeme na 30 - 35 minut na 180 st.

Po  pořádném ( opravdu pořádném 😊)  vychladnutí naskládáme na horní část slabé plátky oloupané broskve a můžeme podávat 💜.







Přeji Vám krásný letní večer 

Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...