sobota 28. července 2018

Léto, léto mý


Dnešní krásný letní den a  -  mám hotovo 💗

 Dovolte mi představit  moje dvě nové kamarádky nejenom na léto  
háčkované kabelky  z kvalitní textilní příze...

První větší - na rameno i do ruky, se srdíčkovou podšívkou a magnetickým zapínáním,
 s vnitřní samostatnou malou taštičkou na drobnosti...

druhou menší  - crossbody, do které také pasuje samostatná taštička na drobnosti.  


Četla jsem, že háčkování a pletení má hodně benefitů, které pozitivně ovlivňují naše zdraví, dokáže prý snížit stres a úzkost, pomáhá k uvolnění, zlepšuje koncentraci, pamět a má spoustu dalších účinků na náš organismus


a na mně tyhle háčkované kabelky mají určitě velký vliv - mám z nich totiž  ohromnou radost a podle mně  jsou ideální 😊.

Kabelek přece není nikdy dost 😊. 










💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...