neděle 11. února 2018

Uklidňující šedivo bílé šitíčko

Musím pořád něco tvořit ... mám z toho radost, baví mě to..., i když mám  nějak víc nápadů, než  toho času, ale i tak jsou na  světě  další nové věcičky
 ( ale musím se přiznat, že  ještě není úplně hotovo, protože rodina se rozrůstá, a tak prostírání je zatím v malém počtu 😄).

Moje  nejoblíbenější barevná kombinace vede  dlouhodobě černo-bílá
 a poslední dobou  se k ní přidala šedo-bílá....
Šedá vznikla kombinací černé a bílé, takže zůstávám vlastně pořád na stejném...
 Četla jsem, že šedá barva je spojená s prvkem - kov, jedná se o prvek introvertní povahy... energie kovu směřuje dovnitř, šedá barva neutralizuje emoce a má zklidňující účinek. Správně zvolená šedá barva by měla vytvářet pocit čistoty a vzdušnosti.

A tak nakoukněte na něco málo z naší šedivo bílé vlny, z naší šedé vzdušnosti, 
čistoty a klidu 😄💓
...trojkombinace - ubrus, prostírky, polštářek...





Středový ubrus v drobném cik cak vzoru s  puntíky, podložený vlizelínem
  a oboustranné prostírání -  podšité - prošité 💜






.... nesmí chybět jedna  kombinace, která mně moc baví ...
měkká pletenina s látkou a nesmrtelné puntíky...






To je pro dnešek všechno, přeji  Vám krásný večer, v teple domova...  

A já se budu  těšit na dnešní - můj oblíbený thriller -  E.A.Poe - Podivuhodný experiment....Tento film jsem viděla už několikrát, ale nepřestává mně bavit....
Jeho podtextem je -
 Odhalením pravdy začíná to pravé šílenství...
 nebo
Kde je hranice mezi zdravým rozumem a šílenstvím...


... že by to byl ten důvod, proč mě tento film tak baví? 😄

3 komentáře:

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...