sobota 27. dubna 2019

Koláč tety Věry


O víkendu nesmí doma chybět něco sladkého zdravého,
 a tak jsem upekla banánový koláč...

 Originál recept najdete tady:

Já jej pekla ale podle kamarádky Věry - ještě s vrstvou z tvarohu a arašídového másla, takže jsem jej nazvala "Koláč tety Věry 😉". Snad se nebude zlobit.

 A protože mně tentokrát doma chybělo kakao nebo karob na polevu 😞, dozdobila jsem koláč nahoře plátky mandlí, oříšků a sušených jablek. Taky dobrý 😋.

Pokud máte rádi trochu jiné zdravé pečení, rozhodně vyzkoušejte 💓.




3 komentáře:

  1. Vypadá velice hezky, určitě zkusím. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji za chválu. Tohle trochu jiný pečení mám ráda, to mně baví :-), trochu podle receptu, trochu improvizace :-) A pokud vyzkoušíš, tak ať chutná :-). Šárka

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...