sobota 12. ledna 2019

Košíková

Začíná košíkové období?


Trojkombinace v přírodní barvě právě dokončená,
košíky už slouží v koupelně v celé své kráse,
tam se toho vejde...
Jsem z nich nadšená - jsou přesně podle mých představ. 

Je radost vidět,
co se všechno dá z klubíčka ( správně spíš z několika velkých klubek) a háčku udělat.
A -  pouštím se do dalších  💗.








 A jedna trochu zbloudilová - nekošíková -  fotka - nechala jsem ji tady, jen tak, pro úsměv...
Tento pejskový háček si vybrala kdysi mladší dcera a i když už je velká, tak jsem tento háček v koupelně nechala 💗😃, třeba pro dobrou náladu.



Mějte se fajn, prožijte víkend s dobrou náladou

Šárka








4 komentáře:

  1. Šárko, ty jsi šikula, to je parádní!
    Měj se krásně, dávám odběr tvému blogu a budu ráda, když se zastavíš na návštěvu i u mě na blogu, navíc teď u mě probíhá soutěž s Dermacol.

    Měj se krásně!
    ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gábi, děkuji za pochvalu :-) a už jsem také nakoukla do tvého krásného blogu a dala odběr...mrknu i na soutěž. Měj se moc krásně, ať se daří Š.

      Vymazat
  2. Šárko, opět moc hezké košíky! Krásná práce a do Tvé koupelny pěkně pasují :) A pejskový háček pro dobrou náladu je fajn, je třeba si zpříjemnit den maličkostmi :) Hezký den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji za slova chvály, to mně těší, že se košíky líbí. Měj se moc hezky Š.

      Vymazat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...