neděle 18. listopadu 2018

Vegan, i bez lepku

Tento  koláč  obsahuje samé dobroty - jablíčka, mák, ořechy, datle,  sušené ovoce... je vegan i bez lepku, inspirací byla u mně opět Kuchařka ze Svatojánu, jen jsem recept podle svého trochu změnila, původní recept najdete tady:
https://kucharkazesvatojanu.blogspot.com/2018/10/jablecna-babovka-s-makem.html

V mém receptu  je mouka nejenom pohanková, ale také rýžová a lněná, 
přihozeno pár kousků sušeného ovoce,
 nahoře poleva z kakaa a kokosového oleje 
a  bábovková forma vyměněná za koláčovou.

To mně na tom pečení baví nejvíc - dá se různě experimentovat, zkoušet 
a pak netrpělivě  čekat  jak to dopadne 😊
A tentokrát z toho vyšla tahle dobrota.






Dobrou chuť a krásnou neděli, hodně pohody a málo starostí.

To bude pro dnešek asi všechno, i když - kdo ví,
možná se ještě dnes  vyklube nějaká novinka.

Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...