neděle 17. prosince 2017

Třetí adventní neděle


Čas běží hodně rychle a je tu třetí adventní neděle...
Dala jsem se do pečení, i když letos docela pozdě...  nemůže chybět klasické linecké,  vanilkové rohlíčky, kokosky a  pařížské rohlíčky. Taky trochu toho jiného pečení -   pohanková srdíčka a ovesné hrudky. 








mám radost z nových vykrajovátek... na zkoušku jsem udělala perníková srdíčka a kostičky, obojí se dají  krásně zasunout na hrníček s čajem nebo kávou...









Srdíčka z pohankové mouky 



My už zapálili třetí svíčku na našem adventním věnci... Ještě mám v plánu trochu toho lehčího  a zdravějšího pečení....Už je to rok, co  jsem se začala  mnohem víc, než dřív,  zajímat o zdravou výživu... Zjistila jsem, že stravovat se "jinak", nám nejenom chutná, ale že si i cítíme lépe a hlavně mně to baví... 
 Takže se  dnes asi moc odpočívat nebude, ale to nevadí, odpočívat  výborně za nás umí naši mazlíčci.












Tak a je to tady..., v pátek mně čekalo doma překvapení - velké obývákové zrcadlo, co jsem si už dlouho přála...Mám velkou radost, myslím, že se docela "povedlo" 💛.








Vánoční svátky jsou krásné nejen pro vůni jehličí,  chuť cukroví, ale hlavně díky společně stráveným chvílím doma u vánočního  stromečku...přeji Vám, aby třetí adventní neděle byla u Vás co nejkrásnější... Šárka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Příspěvky neskončily

Příspěvky nekončí, jen jsem v posledním období více aktivní na instagramu pod stejným názvem V uličce. Potěší mně, pokud nakouknete tam. Pře...